Hola!

M’he donat d’alta a una pagina de contractació d’espectacles i sembla que els comentaris son una cosa que els possibles clients valoren molt.
Aquí teniu l'enllaç:
http://www.lafactoriadelshow.com/cuentos-los-mandros/#opinionesiones
Podreu llegir el que han escrit altres usuaris i també opinar vosaltres mateixos.

Si et plau, si has vist mai algun dels meu espectacles t’agrairé que el valoris.

No us demano que digueu res que no penseu realment, nomes seguiu l’enllaç a la meva fitxa, feu clic en escriure opinió i poseu el que penseu.




Haureu de deixar un nom i una adreça de correu valida. Us demanarà la data de l’espectacle que heu vist. Si no la recordeu podeu inventar-la o bé podeu demanar-me que us la digui, si em doneu alguna pista ho trobaré, ho tinc tot registrat a la meva base de dades.

Moltes gràcies!!!