El contacontes Ós Mandrós a Mallorca del 21 al 27 de març del 2016



Hola!
Soc l'Albert Marques, narrador oral amb 21 anys d'experiència que actua amb el nom artístic de l'Ós Mandrós.


Desprès de 3 anys, retorno a Mallorca per fer una mini gira i estic oferint les meves activitats del 21 al 27 de març del 2016. Durant el viatge del febrer del 2013 vaig actuar a les biblioteques d’Alcúdia, Esporles i Manacor. També vaig explicar contes i fer formació per pares i mestres a les escoles Es Puig de Lloseta i Liceu de Pont d’inca,  i al Centre cultural Santa Maria del Camí. 

Faig sessions de contes per a infants, adults, activitats d'animació a la lectura i altres tallers i activitats formatives de narració, plàstiques i de divulgació científica.

Puc explicar en català o castellà segons desitgeu.

El preu de les meves activitats es flexible, jo ja estaré a Mallorca igualment i el que vull es aprofitat al màxim aquells dies per compartir amb vosaltres els meus contes. Així que probablement em podré adaptar al vostre pressupost. Si us interessa el que ofereixo, el preu no hauria de ser un problema.
 
Si voleu conèixer una mica mes sobre mi i la meva feina podeu consultar la meva Presentació o be simplement navegar per la meva web: www.osmandros.com

Si us interessen les activitats que ofereixo, teniu algun dubte o per a qualsevol qüestió, no dubteu a posar-vos en contacte amb mi via telefònica al 656544110 o be per correu a: ursusmandrosus@gmail.com.
 
Salutacions,
Albert Mar
qués