9 Maig 2010 L'Ós Mandrós amb Contes a dojo

Sessió suspesa per qüestions tècnic-administratives del local.



9 Maig
Contes a dojo
Un dia a les golfes de casa vaig trobar una màquina estranya. Va resultar ser un qüentilador. D’ençà que el vaig engegar, que explica contes a dojo. En tinc la casa plena! N'hi ha a la banyera, al congelador i dins de les sabates, als calaixos, a la rentadora i fins i tot al vàter!!! Sempre estic escoltant contes, així que he d’anar explicant-los arreu, per tal de no explotar d’un tip de contes.

Recomanat a partir de 5 anys

L'Ós Mandrós
Em dic Albert Marqués, però molts em diuen Ursus o Ós Mandrós. L’any 1994 vaig començar a explicar contes a biblioteques, escoles, carrers i arreu on hi hagi unes orelles disposades a escoltar-los. M’agraden els trencaclosques, els enigmes, els titelles, els macarrons amb tomàquet i entre moltes altres coses, els contes.
Soc el que ha animat a la gent de la Peixera a organitzar aquest cicle de contes i aixo es la meva web,
si voleu conèixer una mica mes sobre mi i la meva feina podeu consultar la meva Presentació o be simplement navegar per la meva web: www.osmandros.com


Això és informació sobre l’espectacle de contes per a adults que es podrà veure a La Peixera
Si vols veure la programació completa fes clic aquí

ENTRADA 3€
Codinella 5-9
08241 Manresa
T 933 802 144
Com arribar-hi


Torna a: