Contes de la lluna i el sol

Contes de la lluna i el sol va ser el grup de narració oral que vàrem formar la Sara Fuente i jo, Albert Marqués. Fou la nostra primera experiència de narració en un escenari. Jo treballava al Projecte Ele d'animació a la lectura i em van oferir narrar a la ludoteca municipal de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès, el nadal de l’any 1994. Era costum del projecte que les sessions de narració es fessin per parelles, així que li vaig oferir a la Sara. Ens va agradar tant l’experiència, que vàrem decidir continuar dedicant-nos a aquesta activitat. A l'abril del 96 vàrem fer el Llibre gegant de la biblioteca de Badia del Vallès, el nostre municipi. A l’escola d’estiu de l’escola Rosa Sensat del 96, vàrem fer una xerrada compartint el que havíem viscut i après en aquell any i mig. Aquesta va ser la darrera activitat de Contes de la lluna i el sol. Sara va crear Titiricontes i continua al projecte Ele i jo vaig crear L’Ós Mandrós.






Torna a: