DROPBOX


Es una eina per tenir disponibles els arxius que vulguis en els ordinadors, mòbils i tablets que vulguis (amb connexió a Internet).
El funcionament es d'allò mes fàcil. Un cop instal·lat el programa tens una carpeta al teu pc. Tot el que fiquis allà automàticament queda sincronitzat amb el nubol i cada cop que un altre dels vostres ordinadors es connecti, sincronitza els arxius. A mes a mes aquest arxius estan disponibles on line amb qualsevol navegador des de un ordinador que no tingui instal·lat el programa, nomes que haureu
de iniciar sessió, descarregar l'arxiu i si voleu conservar les modificacions tornar-lo a pujar.

Avantatge:
GRATIX 2 Gigas!!!
Avantatges respecte altres similars (google docs, megaupload): Automàticament puja els arxius d'aquella carpeta, sense dir-li re
s, i automàticament descarrega els arxius. Si no vols fer servir diversos dispossitius també val la pena per a tenir copia de seguretat, ja que la copia on line es instantània i automatica!!! Jo tinc aqui tots els meus documents essencials per tenir copia de seguretat.

Altres virgueries:
Historial de canvis: Si després d'actualitzar un document vols recuperar la versió anterior, hi ha una copia recuperable

Carpeta publica: El que posis allà, serà accessible per qualsevol persona que no tingui instal·lat el programa, nomes seguint un enllaç. Per cert, no haura de posar cap codi de validació com a megaupload i similars. Aixi estan tots els documents descarregables d'aquesta web
Carpeta fotos: Pots guardar fotos on vulguis però si poses a dintre d'aquesta carpeta
carpetes amb fotos, automàticament genera una galeria de fotos per veure a Internet per cada carpeta
Compartir carpetes: Si vols pots compartir nomes algunes carpetes amb altres usuaris dropbox

Mes info a la web de Dropbox.
Jo ho faig servir i estic encantat. Us explico
aixo per 2 motius. Una es per que em mola compartir, compartir dona gustet, alguns potser recordareu quan vaig descobrir la cerca en imatges al google! Li deia a tothom, quan me'ls trobava pel carrer, vaig enviar correus... l'altra es pel meu interes, jejejeeje. Dropbox et regala 2gigas i si vols mes els pagues. Peró hi ha una manera de aconseguir mes memòria gratis, 500Mb per cada amic que convidis i s'obri compte. Aixi es pot pujar fins a 16 Gigas!!!
Aixi que si algú s'anima, doneu-vos d'alta des de aquest enllaç:
http://db.tt/kDsCVvs


Au! Salut i a gaudir-ho!!!



Torna a: