El Rector de Vallfogona

El passat 14/07/2007 a Vallfogona de Riucorb es va celebrar la segona edició del festival de narració oral Bla Bla. A mi em van encarregar els contes participatius per a infants del matí i també els contes del Rector de Vallfogona per a tots els públics al cercavila de contes de la tarda.

Preparar els contes del rector va ser un repte, mai els àuria triat per mi mateix. Un cop acceptat l’encàrrec vaig haver de posar-me a treballar: Recerca, reflexió, selecció, adaptació, i finalment triar un ritme i una veu. Reconec que El Rector, m’ha fet passar nervis, però també celebro l’aprenentatge que em dona aquesta experiència.

Vull agrair a Alba i Núria, les organitzadores del festival, que m’hagin convidat a aquesta edició, però sobretot agrair-les la tasca que voluntàriament fan per la narració oral.


Us deixo unes fotos i un video.

L’Úrsus i el Rector

Narrant al matí


Narrant els contes del Rector de Vallfogona a la tarda

L’actuació del Blai

El soparet




Torna a: