Com he preparat les sessions

Vaig anar a parlar amb el responsable de la associació que havia fet la demanda de l’activitat, per demanar-li que es el volien. Ells nomes demanaven que l’administració els consideres i fes activitats per a ells, però no tenien cap demanda en concret. També vaig demanar a la bibliotecària que es el que volia exactament, i ella em demanava una sessió de contes especialment dirigida a malalts mentals o discapacitats psíquics que a mes a mes fos interessant per a qualsevol persona, ja que seria un acte obert al públic en general. Com ho havia de fer era cosa meva, jo era el professional.

Ningú em sabia dir quina mena de sessió havia de fer on en que s’havia de diferenciar de les sessions que faig habitualment.

Així basant-me únicament en la meva experiència en aquest àmbit he pensar a fer sessions amb l’únic plantejament inicial fer d’un repertori variat, i on al menys en un conte el públic hagi de participar activament.

Paral·lelament he obert un foro a Naocat per parlar d’aquest tema. El foro ha de servir d’una banda com a font documental, formativa o de debat i per altra possibilitar el retorn del públic.

Al foro tothom es cridat a:

  • Explicar les seves experiències narrant per a un públic de característiques similars.
  • Exposar opinions, teories, hipòtesis... sobre com s’ha de narrar per a aquest públic.
  • En cas de haver assistit a la sessió, o estar en contacte proper amb algú que hagi assistit a la sessió i li hagi explicat la vivència, podeu retornar impressions, sensacions opinions, sobre l’activitat en concret. Qualsevol informació sobre la reacció que provocava l’historia, coses que s’han trobat a faltar o que es considerin inadients... tot pot ser d’utilitat.

Participar al foro contes elàstics



Torna a: Contes Elàstics