Entrevista a El Periodico

Hola!

Acabo d’arribar a casa i acabo de llegir la publicació de l’entrevista que em van fer per a El Periódico. Son les 22:44 del divendres 23, dia de publicació de l'entrevista. Veig que 88 persones han visitat avui la meva pagina, i normalment, no ho fan més de 10 persones al dia, es evident que es degut a l’entrevista. Durant una setmana deixaré aquesta nota a la pagina principal.

-Si heu entrat buscant els “Criteris per a preus alternatius” esmentats a l’entrevista, no estan enllaçats per menú, no es pot trobar navegant per la web. No vull avisar al client de que podria treballar gratis abans que ell em digui que no te diners, nomes ho envio a la gent interessada a contractar-me però que manifesta les seves dificultats econòmiques. Com que els lectors de l’entrevista que heu entrat a la pagina podeu ser gent interessada, i ja mig sabeu de que va, aquí ho teniu. De totes maneres sempre que vulgueu ho trobareu al google amb la cerca: “Criteris per a preus alternatius”

-Us animo a que em deixeu un comentari a: Deixa’m un missatge on comenteu el que us ha semblat l’entrevista o qualsevol altra cosa, o bé per a una comunicació més extensa i privada que m’envieu un missatge a: ursusmandrosus@gmail.com

Gràcies a tothom per el vostre interès.


PD:

Algunes aclaracions sobre l'entrevista.

*El narrador que em va deixar la cinta de contes va ser Juan Antonio Rodriguez, conegut per alguns com Juanan cuentacuenntos.

*L'altre 50% li dec a Rafi Bonet, la meva profesora de llengua castellana. Va confiar en mi i em va convidar a fer d'animador de lectura al projecte eLe. Aixi va ser que vaig començar a convertir el gust que Juanan m'havia fet descubrir, en una activitat profesional.

* Molts detalls no son exactament com s'expliquen a la publicació, que hi farem! L'entrevistador ha hagut de triar i condensar 2 hores de conversa, aquestes coses, pasen...