Instruccions, normes o esclariments de com funcionen els contes per sopar



Llistaré una mena de instruccions, normes o esclariments de com funcionen els contes per sopar, per si esteu interessats a provar-ho:
  • Qualsevol persona que ho desitgi por demanar-me fer uns contes per sopar
  • La relació establerta serà personal, no professional.
  • Com a invitació personal que es, no cobraré per la actuació. Tampoc pel desplaçament. El sopar serà el pretext, no el pagament.
  • Podré assistir acompanyat per una altra persona, fet que avisaria amb antelació si fos el cas.
  • Desprès de sopar tots els que vulguem (o jo sol si fos el cas) explicarem contes.
  • L’activitat es farà a un domicili particular, o en tot cas a la natura o fins i tot a un parc públic, però mai a un restaurant o bar obert al públic.
  • Una altra possibilitat que ofereixo darrerament, que vaig mes ocupat i cansat que quan vaig iniciar la campanys, es fer-ho a casa meva. Per estalviar-me de fer els viatjes, que ja viatjo prou pels bolos!. Podeu portar el sopar fet o fer-ho aqui. Jo posso l'espai i els contes. Entre tots deixem la cuina i el menjador endreçats abans de marxar. Hi ha rentaplats!. A la casa hi ha espai per si algú es vol quedar a dormir.
  • No es pot programar fent-la coincidir amb cap altra celebració. Ja que no es una forma de aconseguir una actuació gratis.
  • Com a relació no professional, no em suposa un compromís ferm. Si em surt una actuació, o una urgència personal avisaré i no assistiré.
  • Si un desitja una actuació a domicili (com a regal d’aniversari, per exemple), se’m pot contractar, la relació serà professional, el compromís d’assistència ferm i se m’haurà de pagar per la activitat, però en aquest cas això ja no serà un Contes per sopar
Si tens ganes de provar, no t’ho pensis i truca’m!!!
 


Torna a: Contes per sopar