CONTES PER SOPAR

Al març del 2005 van néixer els contes per sopar. Un parell d’amigues, la Cuca i la Laia, grans escoltadores de contes, m’envien un sms on ofereixen canviar-me contes per sopar. Enyorat de les meravelloses trobades de les 13, que desprès de 3 anys compartint berenars i contes s’havien acabat, vaig pensar a iniciar una nova campanya de narració oral no escènica.
Durant aquella època, quan feia actuacions per a adults, explicava la campanya i repartia unes targes


D’ençà llavors, explico que estic obert a conèixer gent, i a compartir histories amb el pretext d’un sopar. Si algú vol, pot preparar un sopar, convidar amics i convidar-me a mi també. Desprès de sopar miro d’engrescar a la gent a contar histories (no sempre hi ha algú que s’animi) i desprès explico jo. Actualment tinc 2 filles, la meva parella i jo treballem i no ens atrapem, així que temporalment la campanya queda tancada. Quan les nenes creixin una mica i tinguem més temps per dedicar a la vida social, ja la reobriré
Si vols saber més:




Torna a: