Presentació en 200 paraules

Em dic Albert Marqués, però molts em diuen Ursus o Ós Mandrós. M'encanta jugar, m'agraden els trencaclosques, els enigmes, les matemàtiques, els titelles, els macarrons amb tomàquet, caminar descalç i entre moltes altres coses, els contes. Sento la necessitat de compartir les coses que m'agraden i per això vaig per tot arreu explicant contes.
A finals de 1994 vaig començar a explicar per a nens i nenes en biblioteques, escoles, carrers. Més tard, el 2001, vaig començar a explicar per a gent adulta en bars, teatres, centres cívics i en definitiva, a qualsevol lloc on hi hagués algú disposat a escoltar. La majoria de vegades conto de viva veu i també tinc espectacles infantils amb titelles i altres complements i un espactacle per a adults amb música en viu. Defensor i promotor de la cultura oral, faig cursos i tallers d'animació a la narració. Vaig organitzar la trobada “Incuentinencias” i mantinc una campanya de narració oral no escènica, anomenada “Contes per sopar”.
Sóc membre d'Anin i he estat membre dels grups de narració “La Colada”, “3 i 5 fan nou”, “Les 13” i “Contes de la lluna i el sol”. Actualment sóc professor de les escoles de formació en el lleure: Cae, Aula d’Esplai del Vallès i Atlas.
Torna a: